Monday 9 October 2017

Swiss Forex Meglere Gjennomgang


Swiss Forex meglere Swiss Forex meglere: Swiss bank system - en av de mest sofistikerte i verden, påvirket måten handelsfolk oppfattet Swiss Forex meglere: så pålitelig, pålitelig, avansert. Men som praksis viste, var dette ikke mer enn en vakker myte. Sveitsiske meglere hadde ingenting å gjøre med avansert og klarert sveitsisk banksystem. Tvert imot hadde det vært en rekke selskaper, som forsøkte å kapitalisere på å kalle seg sveitsisk-baserte. Det var en trend fra fortiden. Sveitsiske myndigheter satte en stopper for denne tvilsom dårlige kontrollerte situasjonen i 2010 ved å sette regelen under hvilken Forex trading kun kan leveres av en lisensiert bank. Ansiktet til det sveitsiske økonomiske bildet ble gjenopprettet i Forex trading communitys øyne siden da. Swiss Forex meglere liste: Gjorde vi savner noen Forex megler fra Sveits Vennligst foreslå ved å legge til en kommentar nedenfor. Dukascopy Review PROS Dette er en velrenommert sveitsisk institusjon med mulighet til å yte støtte til bankstøtte (segregated banking). Det er en ECN-type megler med et rykte for åpenhet og rettferdighet. CONS Du kan bare bruke MetaTrader med denne tjenesten med en tredjeparts tilpasning. I tillegg godtar Dukascopy ikke amerikanske kunder. VERDICT Hvis du er en erfaren forex-aktør på jakt etter like handelsrettigheter, gjennomsiktig prising og ECN-likviditet, kan Dukascopy tilfredsstille dine krav. Den kan håndtere store volumhandel, til og med opptil to millioner dollar i ett klikk. Redaktører Merk: Denne anmeldelsen er fjernet fra vår side-til-side sammenligning fordi den ikke lenger er rangert som et topp 10 produkt. Den opprinnelige anmeldelsen er under, men sjekk ut vår nåværende topp 10 om Forex Brokers her. Dukascopy, som sveitsiske banker er kjent for, er effektiv, rettferdig og støtter kundens personvern. Denne forex megleren har hovedkontor i Genève og har representasjonskontorer i Honk Kong, Ukraina og Latvia, med kontorer som snart åpner i Malaysia og Russland. Denne velrenommerte sveitsiske forexmegleren gir gode kundetjenester globalt. Denne ECN-megleren er et klokt valg for erfarne, store volumhandlere og de som ønsker å forvalte forexhandler ved hjelp av en bankstøtte som benytter en annen sveitsisk bank. Selv om denne tjenesten tillater et minimum innskudd på første gang på 100 USD (Dukascopy EU), er incentivene mer fordelaktige på ordrer med høyere volum. Denne utenlandsk valuta megler strever for optimal gjennomsiktighet. Dukascopy gir samme prisfôr til alle uten unntak, og kombinerer individuelle bud på alle SWFX-markedsdeltakere på ett sted. Det gir også nøyaktig informasjon når det gjelder likviditet i markedet og om det er tilstrekkelig likviditetsvolum tilgjengelig til enhver tid. Dukascopy har også et godt rykte for å frigjøre midler i tide. Dukascopy Bank SA er medlem av lAssociation Romande des Intermdiaires Financiers (ARIF). Den har oppnådd et bankkort med den sveitsiske finansmarkedsovervåkingsmyndigheten (FINMA) de siste årene. Dukascopy er en finansiell formidler i samsvar med sveitsiske forskrifter om hvitvasking av penger. Dukascopy støtter en stor, global kundebase med kunder som handler fra Dubai, München, Kairo og utover. Selskapet er imidlertid ikke regulert av US Commodity Futures Trading Commission (CFTC) og godtar ikke amerikanske borgere som klienter. Platformverktøy Dukascopy er et lavprisalternativ for volumhandlere. Med et netto innskudd på 10.000, kan du handle for en provisjonspris på 30 per en million valutapar. Med andre ord kan du handle 0,1 av mye (10.000 valutapar) for 30 cent. Jo mer penger du har deponert, jo lavere er provisjonsprisene. Kontoer med et nettoinnskudd på over 10.000.000 USD belastes kun 10 volumprovisjoner for en million valutapar sammenlignet med den høyeste sats på 35 for kontoer med et innskudd på 5.000 USD. Dukascopy støtter små spreads ned til .1 pip, noe som gir erfarne volumhandlere flere muligheter for fortjeneste. Dukascopy Bank SA åpner bare kontoer med mindre enn 5000 dollar for sveitsiske innbyggere. Dukascopy Europe godtar nye ECN-kontoer med et minimumsdepositum på 100 USD. Fordi Dukascopy er en ikke-amerikanske bank, støtter den innflyttingstransaksjoner på opptil 100: 1, forutsatt at du oppfyller bankens marginkrav. Dukascopy Europe tilbyr leveranser opp til 200: 1 (ved spesiell forespørsel). I USA tvinger US Commodity Futures Trading Commission (CFTC) en grense på 50: 1 innflytelse for store valutapar. Dukascopy godtar imidlertid ikke amerikanske kunder. Handelskostnader Denne kraftige forexmegleren har en aksjekapital på 22 millioner sveitsiske franc. Det er en del av den sveitsiske valutamarkedet og et medlem av ARIF (Association Romande Des Intermediaires Financiers). FFA (Federal Finance Administration) regulerer denne forexmegleren, og lisensen er fra FINMA (Swiss Financial Market Supervisory Authority). ARIF og FFA arbeider med sine medlemmer for å forhindre hvitvasking av penger. En overføring er den raskeste betalingsmåten med Dukascopy. Likevel kan du også sette inn penger med kredittkort (maks. 10 000 USD), bankgaranti (minimum 100 000 USD) eller debetkort (Maestro, Visa, Electron). Det skal bemerkes at konverteringsgebyr gjelder hvis basemottaket er annet enn CHF, EUR, USD eller GBP. Dukascopy støtter også sveitsiske depotbanker med seks banker, inkludert Barclays, Merrill Lynch og Liechtensteinische. Minimum innskuddsstørrelse for dette alternativet er 250 000 USD. Utdannelsesstøtte Når du er klar til å handle, tilbyr Dukascopy mange plattformer for å få tilgang til Swiss Forex Marketplace. Swiss Forex Trader for iPhones og Androids replikerer ganske mange av funksjonene som er tilgjengelige på de større plattformene. Smarttelefonprogrammet støtter bestilling av bestillinger. Den har også analytiske verktøy og nyhetsfeeds. Det er også en nettplattform. Hvis du er interessert i automatisert handel eller i å bygge handelsstrategier basert på Java-applikasjoner, vil du bruke JForex-plattformen. JForex-brukere raser om plattformen fordi det gir et verktøy som lar deg programmere din egen Forex trading plattform ved å kutte sammen prefabrikerte applikasjonsblokker. Hvis du vil bruke MetaTrader fra PCen, støtter Dukascopy ikke den direkte. Det er imidlertid et tredjepartsprogram som kobler deg fra MetaTrader til Swiss Forex Marketplace. Selv om Dukascopy kan støtte markedsdablere, er den mest egnet for erfarne, høyvolumhandlere. Bedre rabatter, plattformer og tjenester er tilgjengelige for kunder med kontosaldoer over 100 000 USD. For de som lett kan håndtere volumhandel, tilbyr Dukascopy gode kundetjenester og muligheter for aktive handelsfolk, hedgefond, banker og profesjonelle handelsfolk. SABrokers (Swiss Allied Brokers) Gjennomgang Alle ventende uttak er allerede mottatt fra SAbrokers Thx for all din støtte. ForexPeace Army Member, og nå avbryter jeg min negative tilbakemelding for SaBrokers siden de er bevis på sitt selvtillit som et troverdig selskap. Ikke avrad handel med dem, Kommuniser alt med dem hele ditt problem med dem via e-post. Og til slutt vurderer jeg meglere for å være ærlig i denne bussines. beste Regrads til SaBrokers. håper du vil bli et godt selskap i nær fremtid. For mer informasjon vennligst les. forexpeacearmyforex-forumscam-alerts-folder35467-sabrokers-ikke-betal-min-profitt-selv-min-innledende innskudd-2.html 2014-08-07 1Star Sabrokers har ikke betalt min WD-forespørsel. selv de ga meg ikke mitt første innskudd, jeg er sliten å vente. her er historien jeg gjorde innskudd til denne megleren den 22. juli 2014 Jeg lagde 200 innskudd og etter å ha avsluttet 8 mye, kontakter jeg dem 1. august 2014 for å be om å konvertere kreditt til balanse. og i 3. august ber jeg om tilbaketrekking av fortjenesten min og mitt innledende innskudd i henhold til regelen deres, jeg må vente 2 dager for hvitdrawal-prosessen. så etter 2x24 timer grense og de har ikke behandlet min WD, begynte jeg å kontakte dem 6 august 2014 først. deres live chat er så vennlig. de sier vil merke finansdepartementet til å behandle det. Jeg sender e-post til deres back office om min WD-forespørsel, men ingen svarer fra dem og nå 7. august, jeg sender dem på nytt. Fortsatt ingen svar bruker sin live chat-funksjon. men operatøren svarte ikke på min live chat, eller til og med bli med i live chat-rommet. Jeg har nok ventetid. 2014-08-07 07:56 Omtale: Sabrokers har ikke betalt min WD-forespørsel. selv de ga meg ikke mitt første innskudd, jeg er sliten å vente. her er historien jeg gjorde innskudd til denne megleren den 22. juli 2014 Jeg lagde 200 innskudd og etter å ha avsluttet 8 mye, kontakter jeg dem 1. august 2014 for å be om å konvertere kreditt til balanse. og i 3. august ber jeg om tilbaketrekking av fortjenesten min og mitt innledende innskudd i henhold til regelen deres, jeg må vente 2 dager for hvitdrawal-prosessen. så etter 2x24 timer grense og de har ikke behandlet min WD, begynte jeg å kontakte dem 6 august 2014 først. deres live chat er så vennlig. de sier vil merke finansdepartementet til å behandle det. Jeg sender e-post til deres back office om min WD-forespørsel, men ingen svarer fra dem og nå 7. august, jeg sender dem på nytt. Fortsatt ingen svar bruker sin live chat-funksjon. men deres operatør svarte ikke min live chat, eller til og med bli med i live chat rommet. Jeg har nok å vente. Swiss Forex meglere Swiss Forex meglere vurderinger av ForexSQ eksperter, Vi gir en liste over topp ti Forex meglere i sveitsiske for de utenlandsk valuta handelsfolk på jakt etter Top 10 Forex Brokers i Sveits for å åpne valuta trading konto. Vi lister topp Swiss Forex meglere MT4 trading plattform hvis du er ute etter Top 10 Forex Brokers Swiss liste med Metatrader 4 online trading plattform. Topp ti Forex Brokers i Swiss Dukascopy Bank Dukascopy Bank SA er kjent for sin gjennomsiktighet i sitt sveitsiske SWFX-marked. I juni 2011 refereres produktet offisielt til Dukascopy Banks offisielle nettsted. Dukascopy Bank er ikke bare en av de 10 beste Forex-meglerne i verden, men er en av topp 10 megleren Forex i Sveits for detaljhandlere. Derfor er ForexSQ-teamlisten Dukascopy Bank i listen over topp ti Forex meglere som Dukascopy Bank den Topp Forex Broker for forhandlere i Sveits. Swissquote Bank Swissquote Group Holding SA er en sveitsisk bankkonsern som spesialiserer seg på levering av finansielle og finansielle tjenester på nettet. Swissquote Bank er ikke bare en av de 10 beste Forex-meglerne i verden, men er en av topp 10 megleren Forex i Sveits, men jeg kan si sin første plass på topp ti Forex meglere i sveitsiske som Swissquote er den største og beste Forex megleren i Sveits. Sveits Forex Brokers Med MT4 Platform Metatrader 4 eller MT4 er de mest populære Forex trading plattformene i hele verden. Spread betting firmaer som tilbyr MT4 gir kundene muligheten til å laste opp og kjøpe tilpassede indikatorer, og deretter kjøre automatiserte handelsstrategier basert på forhåndsinnstilte tekniske perimetre. Forhandlere kan også følge Professional Advisors and Trade basert på anerkjente FX-retningslinjer uten at det er nødvendig å utføre handler fysisk. MetaTrader 4 tilbyr også FX-forhandlere med rundt 400: 1-margin, mullet-kartkapasitet, mikrotille (liten per punktstørrelse), sikringsverktøy, en mobil plattform og One Click Trading. Det er bare noen spredningsmedlemmer som gir tilgang til MT4. Tips oss ved å dele disse topp ti FX-meglerne i Swiss ForexSQ-teamet skriv denne artikkelen for de handelsfolkene som leter etter Top Forex Brokers Swiss for å åpne valutakonto og tjene penger online i sveitsisk, så hvis denne artikkelen hjelper deg med å finne ut de 10 beste Forex-aksjene Brokers Sveitsisk liste, så tip oss ved å dele den og hjelpe andre valutahandlere å vite hvem er Top 10 Forex Brokers i Sveits.

No comments:

Post a Comment