Monday 13 November 2017

Price Action Forex Trading Strategier Opplæringen


Pris Handling Trading. Trading with Price Handling alene er kjernestyreren i alle mine handelsstrategier. Denne prisen Handlingsopplæringen og videoen beskriver hvordan jeg bestemmer hvilken faser av bevegelse som prishandlingen handler i, som hjelper meg med å distribuere mine propriety tradingstrategier. Prisutvikling Swing Highs og Lows. The første som vi trenger å gjenkjenne er hva som er aa Swing High og Swing Low Dette er trolig den enkleste delen av pris handling og bar teller selv om hele prosessen blir lettere med praksis. Jeg definerer en pris handling sving høyt as. A tre bar kombinasjon En bar foran og lykkes med lavere høye. Jeg definerer en pris handling swing lav som. A tre bar kombinasjon En bar foran og lykkes av høyere lavt. Markedsfaser med pris Action. In motsetning til popular tro er det faktisk tre måter markedet kan gå. Med den svingende høye definisjonen i tankene kan vi begynne å bygge noen lag på diagrammet for å identifisere disse markedsfasene og begynne å gjøre en enkel telling av disse sving høyder og nedturer Kort sagt. Markedet går opp når prisen gjør høyere høyder og høyere lavt. Markedet går ned når prisen gjør lavere høyder og lavere nedgang. Markedet går sideveis når prisen ikke gir høyere høyder og høyere nedturer eller lavere høyder lavere nedturer. Dette kan høres ut som barnas spill og en oppsummering av det opplagte, men du vil bli overrasket over hvor ofte folk vil glemme disse enkle fakta Et av de største spørsmålene jeg får spurt er, hvilken måte er det en markedet går Ved å gjøre en enkel øvelse kan du se hvilken vei den prisen går og bestemme handelsplanen din og enda viktigere timing av en handel Hva mener jeg med timing Det kan hende du leter etter en kortere mulighet som den generelle trenden er nede, men prisen på inntaksrammen fortsetter å gjøre HH s HL s Det er på dette stadiet ingen poeng i å forsøke å korte et stigende marked til prishandlingen begynner å peke ned og gjøre LH s LL s Mer om dette snart . En kort eller Bearish Bias Chang e oppstår når følgende sekvens utvikler seg HH HL LH LL LH Forskjevningsendringen bekreftes når prisen beveger seg under las lavere lav lavet som fremhevet på diagrammet. En annen måte å si dette er 123 reversering, og du handler tilbaketrekningen når inngangen utløser Rød Linje Det er noen få varianter av dette mønsteret, men dette er ganske enkelt en prisvirkningsforstyrrelsesendring i sin enkleste form. En Lang eller Bullish Bias Endring skjer når følgende sekvens utvikler seg. LL LH HL HH HL Forskjevningsendringen bekreftes når prisen beveger seg over sist høyere høyt laget som fremhevet på diagrammet En annen måte å si dette er 123 reversering, og du handler pullback som inntrengeren utløser Blue Line. Det er noen få varianter av dette mønsteret, men dette er rett og slett en prisforandring for biasendring i sin enkleste form. Trending Price Action. After en biasendring er blitt sett og bekreftet, er en av faser som markedet kan ta, å begynne å trene enten opp eller ned avhengig av forandringsforandringen previou sly I tabellen nedenfor kan vi se hvilken pris som helst ser ut når prisaktiviteten trender opp og trender ned. Hver fase viser at prisen gjør HH s HL s på vei opp og LH s LL s på vei ned. Rangerende pris action. Now dette er hvor diagrammet kan bli interessant Ved å bruke prisvirkningen som teller av svinghøyde og nedturer, kan vi vite på et veldig tidlig stadium. HVIS prisen skal begynne å utvikle rekkeviddebundet aktivitet. Prisen gjør ikke nye høyder ELLER nye nedganger på flytte. Jeg mener ikke all time høyder lav eller ny dag uke måned høyder lavt bare ganske enkelt en ny sving høy eller lav på farten Prisen vil begynne å stanse og ikke lage en ny sving høyt lavt og vanligvis vil bli inneholdt i det siste sving høyt og lavt som ble gjort på diagrammet Er ikke det som en enkel definisjon Range regeldefinisjoner. Prisen gjør ikke noe nytt høyt eller lavt på farten. Hvis prisen forblir inneholdt i den siste sving høyt og sving lavt for å bli gjort, pris vil forbli intervall bundet til det gjør nyheter flytte høyder eller nedturer. Prisen bekrefter rekkevidden når en lavere høy og en høyere lav er gjort innen forrige sving høyt og lavt. I diagrammet nedenfor kan du se at fra venstre side av diagramprisen gjør LH s LL s helt til første blå pilen som i sanntid ville være den nyeste laveste lavprisen, og deretter flytte høyere for å lage en HH Disse to svingnivåene har blitt uthevet Ved punktet i diagrammet, i sanntid, må prisen enten begynne å bevege seg høyere forbi den siste svingen høy rød pil pil å lage en ny høy eller flytte lavere forbi den siste svingen lav blå pilen gjør en ny lav inntil en av disse tingene skjer prisen vil mest sannsynlig forbli rekkevidde bundet som prisen utvides på diagrammet prisen gjort en høyere sving lav og en lavere sving høyt innenfor den forrige svingen høyt og svingte lavt uthevet, og bekreftet at prishandlingen beveget seg inn i en konsolideringsfase. Noen hensyn til å identifisere områder på et tidlig stadium i sanntid er. Denne prisen kan skape en tilbaketrekning eller forspenningsendring og som t han kartlegger utfolder for deg, en ny høy eller lav kan gjøres bort fra potensialet. Det er flere definisjoner av en rekkevidde En av de vanligste er at du er på utkikk etter et dobbelt trykk på støtte og motstand For meg er dette litt for sent i spillet som pris kan ikke opprette dobbeltklikk som i eksemplet ovenfor. Med denne prishandlingsmetoden kan du identifisere muligheten for at et område utvikler seg veldig tidlig uten å måtte bekymre deg hvis prisen gir eller ikke gir deg dobbeltklikk som As du kan se med den definisjonen du vil tolke at prisen ikke er rekkevidde bundet i det hele tatt, men du kan tydeligvis se visuelt at prisen beveger seg sidelengs uten noen definisjon. Hva du burde ha lært av denne korte artikkelen. En enkel regel definert metode for å identifisere sving høyder og nedturer. Hvordan bruke denne swing høy lavdefinisjon for å tolke pris handling markedet faser. Hvordan identifisere en bias change. How å identifisere trending pris action. How å identifisere Range bundet pris action. Bias Chang e mønstervariasjon. I de nedenstående bildene kan vi se prisendringsmønstervariasjonen og sammenligne dem med det skisserte prismålet ovenfor. Den eneste hovedforskjellen er at du leter etter et brudd på en tidligere sving høy eller lav som den første kvalifiseringen. for å indikere en potensiell biasendring. Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Handlingsstrategi. Velkommen til den siste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er helt basert på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005 Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på det . Og det er skjønnheten i å handle en pris handling strategi. Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for Pris handling er flytende, det er lett å tilpasse ts til skiftende forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige handelsfolk. Viktigst er at prishandlingen gir deg mulighet til å holde din handel enkel. Å holde din handel enkel. Hovedprinsippet i Forex tradingstrategien er å holde handelen enkel jeg Jeg er imot over komplisert handel Fordi jo enklere strategien din er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. En av de viktigste målene med min prisstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammer er støtte og motstand områder jeg bruker disse støtte - og motstandsområder i forbindelse med lysestakeanalyse for handel med Forex Packing. Mine diagrammer full av indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandlinger. Utvikling uten indikatorer gjør min Forex tradingstrategi enkel, stressfri og svært effektiv Hva ser et rent Forex-diagram her på et bilde av min EUR USD 4-timers diagram. My ren og enkel Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå der er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex tradingstrategien. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi. Hvorfor ville du vil handle som dette. Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien. Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer akkurat nå, da må du basere handler på nåværende prishandling. Hvor valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action. My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Å være sa jeg personlig foretrekker å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang, jeg finner det for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EUR USD, USD CAD og AUD USD Jeg handler generelt disse valutapar som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, noe som er ganske sjelden. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt som London, New York og Asiatisk økt, og velg deretter de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Pris Handling Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer. Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timers og daglige diagrammer Dette er konsekvent den mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsistente fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse. I hovedsak bruker jeg to former for pris handling analyser s. Support og Resistance lines. Candlestick analysis. How å oppgi Trades ved hjelp av min Forex Trading Strategy. Due til den siste økonomiske usikkerheten og landene mister sine kredittvurderinger etc, valutaer er ikke trading som de normalt ville Dette har ført til at jeg handler omvendelser utelukkende. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som danner på toppen av mine støtte - og motstandsområder. Når et mønster skjemaer, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserkurs og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Oppgavestrategi Mål og Stopp. Mål Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under forskjellige markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på siste høyder og nedturer Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under de siste høye eller lave. Hvordan justere handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser. Jeg bruker Forex Calendar fra å holde styr på av økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innflytelse Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, kommer jeg til å tjene mer fortjeneste. Banker og andre store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og datafeed Dette gir dem mulighet til å gi utdannet gjetning om kommende økonomiske datautgivelser. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene slippes. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelse Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært stor innflytelse nyheter, her er en rask liste. Tal fra sentralbankledere eller politikere. relatert til rentenivå. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til rapporten om ikke-gårdsbeskrivelse for sysselsetting. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøter Det siste G7-toppmøtet i juni 2015 forårsaket mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyhetene sikkert ignoreres. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. for å gjenopprette raskt, så hvis jeg har en inngangsutløser, fjerner jeg den før noen større pressemelding. Som du kan se, er Forex Trading Strategy enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten alle Forex-valutapar ..Pris Handling Forex Trading Strategies Tutorial. 9 2011. Video Synopsis GBPUSD 4-timers Fakey Pris Handling Trade Signal With Trend. Pris handlingen fakey setup Jeg handlet i denne videoen er en contrarian tilnærming til trading markederne Mens vi handler en contrarian oppsett vi fortsatt ønsker å handle forex fakey i retningen av den dominerende trenden I hovedsak venter vi på at en falsk pause skal oppstå, og deretter handle tilbake i retning av den eksisterende trenden. Grunnen til at falskheten er kontrarisk er fordi du i utgangspunktet gjør det motsatte av hva de fleste andre handlende gjør i stedet for handler den åpenbare utseende breakout som de fleste amatører gjør, når trading fakey du venter på breakout og deretter ta en handel i motsatt retning, men med dominerer høyere tidsramme trend. Når handel begynner å bevege seg i din favør bør du se til spore ditt stopp tap for å låse i fortjeneste eller flytte for å bryte selv avhengig av pris handling situasjon. Vi bruker vanilje pris diagrammer i denne videoen, ingen MACD eller RSI eller andre rotete og unnece ssary indicators. New forhandlere bør bare handle med den rådende trenden, hold deg til tidsrammer på 1 time og over De beste oppsettene skjer på 4 timers og daglige diagrammer. Den 4 timers falskheten som jeg diskuterer i videoen ovenfor, skjedde i sammenheng av de forrige dagene på tappelinjen i bar-kombinasjonsprogrammet, ga dette ytterligere gyldighet til 4-timers fakey. Jeg foreslår ikke nøyaktig stoppplasseringer eller mål da disse er veldig vilkårlig og opp til hver enkelt person, gir jeg handelsmenn en veiledning for stopp og mål, min hovedvekt er på høy sannsynlighet oppføringer. Jeg anbefaler ikke handel nyhetene la prishandlingen veilede deg i stedet for å prøve å tenke ut markedet. Denne handelen ble avsluttet med min posisjon som lukker for en 100 pip fortjeneste etter en gunstig kløft ned på følgende mandag, flyttet jeg mitt stopp til breakeven og la markedet gjøre resten.

No comments:

Post a Comment