Monday 20 November 2017

Forex Pris Action Scalping Pdf


Forex pris handling scalping. I kommer til å dele min enkle Forex pris handling scalping strategi med deg. Og jeg kommer til å gi deg to valg om hvordan du lærer strategien. Chorus er å hoppe gjennom alle viktige ting og gå rett til Strategien i seg selv Hvis du vil gjøre det, er det her en praktisk kobling. Du kan også lese alt på denne siden. Valg to er det smarte valget Introduksjonen og de få overskriftene etter det er viktigere enn selve strategien. , kan vi komme i gang. Min pris handling scalping strategi. Jeg kom ikke opp med denne strategien opprinnelig Strategien ble sendt til privat forum av en av mine studenter, Viet Strategien sendt til forumet er ikke akkurat det samme som strategien delt nedenfor tok jeg strategien Viet delte og tweaked det for å passe til min handelsstil. Denne strategien handles aktivt i forumet, og vi har samlet mye statistikk om lønnsomheten til denne strategien. Statistikken er basert på mine resultater, Viet sr esults og resultatene av bransjer som er lagt ut på forumet, vil jeg dele statistikken på slutten av denne artikkelen. Hva er Price Action. I kommer ikke til å bore deg med mye pris handling grunnleggende Jeg skal antar at du allerede vet grunnleggende pris handling konsepter Hvis du ikke, jeg dekker pris handling grunnleggende i Forex utdanningsseksjon. Prishandel er analyse av pris Analyseprisen lar deg forutsi med høy grad av nøyaktighet hvilken pris vil gjøre neste. Så hva alt kommer ned til slutt er hvem som har kontroll over pris kjøpere eller selgere. Hvis kjøpere er i kontroll, vil du kjøpe Hvis selgerne er i kontroll, vil du selge Alt virker veldig enkelt riktig Vel, gjør noen newbies pris aksjon a mye vanskeligere enn det må være. Så la meg fortelle deg en hemmelighet som vil hjelpe deg å bli en bedre pris handling trader. Who s i kontroll av price. These fire ord er avgjørende når trading pris handling Hvis du spør deg selv det spørsmålet hver Én gang du ser på et diagram Hver eneste gang yo du gjør din analyse hver eneste gang du engang tenker på å inngå en handel du vil være en bedre pris handling trader. i gjør det meste av min handel på større tidsrammer og selv på de større tidsrammer jeg stadig spør meg selv som er i kontroll over prisen det spørsmålet sparer meg for å gjøre store feil, du kan se hvordan under. Hvem har kontroll over prisen. Hvordan ser det ut som et bra kort oppsett, jeg vil kanskje komme inn snart. Tid for litt analyse. Hvem har kontroll over prisen. Vel, vi hadde en ekstremt sterk bullish trend som indikerer at kjøperne er i kontroll. Kjøperne nådde mitt motstandsområde, og de stoppet. Selgere presset pris ned, se på den lange nedre wick. Men det ser ut til at ved slutten av de forrige stearinlyskjøpene presset prisen tilbake opp Gitt at selgere ikke kunne opprettholde deres lave, måtte jeg si at kjøpere har kontroll over pris. Skal jeg legge inn kort hvis kjøperne er i kontroll Nei, jeg skal vente. Skal meg selv som er i kontroll over prisstyrker meg å tenke på pris objektivt Det forc er jeg riktig å analysere pris I stedet for å ta en rask beslutning, tvinger jeg meg selv til å ta en informert beslutning. Nå, hvis jeg spør meg selv om dette spørsmålet når jeg handler 12 timers diagrammer. Tenk deg hvor mye viktigere det er når jeg er prishandlinger, skaler en 5 minutters diagram når jeg bare har omtrent 30 sekunder for å gjøre en handelsbeslutning. Så, hvis du vil bytte min Forex pris handling scalping strategi, husk det spørsmålet hvem er i kontroll over prisen. Å kunne svare på det spørsmålet raskt og effektivt er vitale Og det er også veldig stressende, noe som bringer meg til mitt neste punkt. Psykologen bak prisaksjonen scalping. God handelspsykologi er viktig. Du har sannsynligvis vant t vil høre dette Hvis du er nybegynner tror jeg ikke Forex pris action scalping er for deg. Skal Det er bare sannheten. Forex handler ikke om å ha en handelsstrategi En handelsstrategi er viktig, men Forex trading psykologi er uten tvil viktigere. Du kan prøve min scalping strategi under og helt mislykkes. ile Jeg gjør konsekvent fortjeneste med det. Fordi jeg har handlet Forex i ti år. I løpet av de siste tiårene har jeg herdet min handelspsykologi. Jeg kan tåle stressene i Forex pris handling scalping. Da jeg var ny til handel, var handelspsykologien min et rot ville jeg hele tiden lukke handler ut for tidlig ut av frykt for at jeg ville la dårlige handler løpe i forgjeves håp om at de ville komme tilbake i min retning. Kort sagt, jeg hadde ikke en handelsplan og la s møte det, selv om Jeg hadde en plan, jeg hadde sannsynligvis ikke fulgt det. Disse dagene kan jeg takle stressene til scalping pris handling Gjennom mange år med kondisjon har jeg styrket min handelspsykologi. Jeg kan handle min strategi med nesten ingen frykt, jeg har den absolutte overbevisningen om at uansett hvor mange handler jeg mister, vil jeg alltid komme utover. Det handler om psykologi. Når jeg går inn i en handel, fisjoner jeg meg ikke fordi den beveger meg mot noen få pips. Hvis jeg mister fire handler på rad, gjør jeg ikke miste troen på min strategi Jeg holder fast med det fordi bruk Jeg vet at noen tapende handler betyr ingenting. Så tror du at du kan håndtere stressene i Forex pris handling scalping. Hvis ikke, og hvis du tror du ville være bedre å handle noe langsommere tempo for en stund, bør du sjekke ut min normal fri pris handling trading strategi Min normale strategi handles på større tidsrammer Det kan være mindre handler, men du har vanligvis timer til å planlegge handelen din, så mye av stresset er fjernet. Hvis du tror du kan håndtere scalping med pris handling, behold på lesing. Prisen handler scalping grunnleggende. I større tidsrammer jeg spesialiserer seg på reversering trading Jeg tar pris handling basert reversering fra områder av støtte og motstand. I små tidsrammer reverseringer fungerer ikke veldig bra Dette er fordi reversal trading stoler på å identifisere den presise øyeblikk der en trend dør På små tidsrammer er det for mye støy for å effektivt identifisere død av en trend. Så en annen tilnærming er nødvendig for Forex pris handling scalping. En få siste pris handling sca lping handler på AUD USD. We vil være trading trend fortsettelser Vi vil se etter pris handling signaler som indikerer en trend er sterk Vi vil da handle en fortsettelse når prisen trekker tilbake til et område av støtte eller motstand. Dette kan høres enkelt, men det er veldig stressende En viktig del av denne strategien er at du må opprettholde en risiko for å belønne forholdet på 1 3 på et minimum. Så la oss oppsummere grunnleggende. Vi vil se etter trendforlengelser. Vi kommer inn når prisen trekker tilbake til våre områder av støtte eller motstand. Vi vil bare gå inn i en handel hvis målet vårt er 3x større enn vår stopp. Det tredje punktet er stressende. Når en handel er to pips fra målet og deretter reverserer fem pips, lukker mange mennesker det bare ut Du kan ikke gjøre det, du må opprettholde forholdet 1 3 Selv om det betyr at stoppet ditt blir slått, må du holde deg til 1 3 Jeg vil forklare dette mer detaljert senere. For nå, la oss se på den faktiske Forex prishandlingen scalping strategi. First trenger vi støtte og motstand. Du vil Jeg trenger å tegne støtte - og motstandsområdene selv. Ikke vær sikker på om det er veldig enkelt. La oss starte med de to gyldne regler for støtte og motstand Disse reglene gjelder ikke bare for scalping Forex pris handling, de brukes også til min normal støtte og motstandsarealer. Renere data er alltid viktigere. Alltid. Bounces er viktigere enn wick bounces. Rule one er veldig enkel. Når du plasserer støtte og motstandsområder, er friske data alltid bedre enn gamle data. Dette er enda mer sant på små tidsrammer Pris handlingsformasjoner som skjedde for tjue minutter siden, er mer signifikante enn formasjoner som skjedde for to dager siden. Når du plasserer støtte og motstand, må du sørge for at du prioriterer de siste dataene. Generelt ser jeg bare sist. Rulle to kan være litt vanskeligere å forstå at jeg vil forklare det mer detaljert i eksemplene nedenfor. Vi s bryter støtte og motstandsplassering ned i en tre-trinns prosess. Steg 1 Identifiser studs. Det første trinnet for å plassere støtte og r esistance er å identifisere bounces på diagrammet ditt Ideelt vil du ha flere bounces som linje opp pent. Her er et AUD USD 5 minutters diagram fra 7. juli 2015 Jeg har uthevet tre sett med åpenbare bounces. Det nedre settet markerer et støtteområde, de er markert grønt. Det høyere settet markerer et motstandsområde, de er uthevet rødt. Steg 1 Identifiser store sprett fra samme område. Spor vil ikke alltid være så tydelig. Desto tydeligere spretter desto sterkere området, så du bør bare prøve å identifisere de mest fremtredende bounces. Step 2 Tegn en horisontal linje og koble bounces. Once du identifiserer flere bounces, tegne en horisontal linje mellom dem og bli med dem Du kan se AUD USD bildet ovenfra med støtte og motstand områder nå plassert. Step 2 Tegn horisontale linjer for å koble bounces. It er virkelig så enkelt. Du ser etter sterke bounces og plasserer linjer there. Support og motstand kan være mer komplisert på større tidsrammer. På 5 minutters diagrammer , det er virkelig lett. Nå husker regel to Kroppstopp er viktigere enn wick bounces. You vil legge merke til i bildet ovenfor jeg legger min linje på lysestoffene, ikke på wicks Jeg liker ikke å plassere støtte og motstand på wicks Jeg foretrekker å ha min støtte og motstand der stearinlys sannsynligvis vil danne. Jeg vurderer å legge til en video om støtte og motstandsplassering. Du er velkommen til å sende meg en epost for å gi meg beskjed hvis du trenger en video for å klargjøre dette emnet. Andre trenger du å vite hvordan du skal oppdage et oppsett. Du bør nå ha en god forståelse av hvordan du plasserer støtte - og motstandsområder. Det neste trinnet er faktisk å finne handelsoppsett. Og jeg skal vise deg nøyaktig hvordan du gjør det. Det kan være et lite problem selv om du ikke forstår lysestake mønster og trend grunnleggende, kan stoffene nedenfor ikke gi mening. Hvis du oppdager at du sliter med konseptene under, hopper du over til prishandlingenes grunnleggende i Forex-utdanningsseksjonen Deretter dekker jeg grunnprisen akti på og lysestake mønster konsepter Når du forstår disse begrepene, vil tingene nedenfor være enkle. Hva en trend fortsettelse ser ut. Jeg er sikker på at du har hørt det gamle ordtaket, trenden er din venn Vel, i dette tilfellet, er det snakk om sant Vi vil bruke prishandling for å bestemme trenden, få en god oppføring og ri den i en kort stund. Du burde allerede vite hvordan du identifiserer en dominerende trend, jeg snakker om dette i utdanningsdelen som er knyttet til ovenfor. Men saken om trender er at de sjelden, om noensinne, er glatte. Hvis selgerne kontrollerer prisen i 24 timer på et femminuters diagram, blir 288 stearinlys vunnet t glatt hvert stearinlys for 288 stearinlys. Trender beveger seg slik. Riktige trender er rotete. Se hvordan kjøpere skyve tilbake til den tidligere støtten etter at selgerne bryter gjennom den merket i grønt. Slik fungerer en trend I en bearish trend er selgerne i full kontroll over prisen. Kjøpere prøver å ta kontroll hele tiden. Noen ganger kjøpere tar kontroll kort, men selgere gjenvinne kontroll og fortsett å trene ned. Her er et eksempel på hvordan handel fortsetter scalps spille ut Bildet nedenfor er et gif, det vil spille som en video og vise deg hvordan handel fortsettelse trading works. How trading trend fortsettelser fungerer. Det grunnleggende konseptet er å handle med trenden Ved hjelp av lysestakeanalyse med støtte og motstand, kan du avgjøre om trenden fortsatt er i live. Hvis trenden fortsatt er i live, legger du inn en handel for en rask 10-20 pips. Nå, la oss se på noen detaljhandelseksempler. Forex pris handling scalping strategi. Du vet nå hvordan du plasserer støtte og motstand områder. Du vet også hva en trend fortsettelse ser ut. Alt du trenger å gjøre for å handle denne strategien er satt disse to tingene sammen, jeg skal nå vise deg hvordan du Gjør dette med mange eksempler Vi vil begynne med og AUD USD korthandel fra 2. juli 2015. En kort skalphandel AUD USD. I bildet ovenfor ser du AUD USD er i en downtrend. Et støtteområde er plassert på 0 7633 basert på bounces merket i g reen. Sellers klarer å bryte støtte på 0 7633 Kjøpere tar kort kontroll over prisen og skyver den opp til det tidligere 0 7633 supportområdet. Kjøpere gjør flere forsøk på å lukke over 0 7633 området Siden kjøpere ikke kan lukke over 0 7633-området, en kort handel er oppgitt Kort er innført fordi prisen er trending ned og det er klart kjøpere kan ikke gjenvinne kontrollen over price. That er en trend fortsettelse. Hvorfor er oppsettet over en god handel Vel, la oss gjøre noen rask og enkel risiko analyse på oppsettet Denne analysen ville bli gjort når prisen treffer motstandsområdet og sliter med å bryte over den. Den store trenden er bearish, dette indikerer at selgere har kontroll over prisen ett poeng for selgere. Kjøpere forårsaket en mindre reversering tilbake til motstand, dette indikerer at kjøpere har litt strøm et poeng for kjøpere. Prisen er på et sterkt område av motstand ett poeng for selgere. Kjøpere er ikke i stand til å lukke over motstandsområdet ett poeng for selgere. Selgere har tre poeng, kjøpere har ett po int Denne risikovurderingen er grunnleggende, vi kan gjøre mer komplisert risikoanalyse, men en strategi som dette trenger ikke det. Ideen her er enkel Du bruker prisanalyse for å gi et utdannet gjetning om hva som vil skje neste Hvis selgere har kontroll av den store trenden og kjøpere ikke kan lukke over motstand, har bearish trenden en god sjanse til å fortsette. Så du gjør en utdannet gjetning om at selgerne vil fortsette og du kort, hvorfor er dette lønnsomt. Nøkkelen til denne strategien. Mens du gjør en utdannet Gjett om prisen virker bra på 5-minutters diagrammet, det er åpenbart ikke perfekt. Du vil finne at du har riktig 50 -60 av tiden. Men det er ikke noe riktig i det hele tatt. Husk hvordan jeg sa at risikoen for å belønne forholdet må være 1 3 på et minimum. Opplæring med det minste minimum av 1 3 risiko for å belønne, må du være riktig bare 25 av tiden for å bryte selv Hvis du har rett 33 av tiden, tjener du fortjeneste. Min faktiske risiko for å belønning forholdet med denne strategien gjennomsnitt ut til 3 7 som som e handler har et forhold på 1 5 som nesten betyr at jeg kan gå galt 75 av tiden og fortsatt bryte selv. Matematikken er på din side med denne strategien Du bruker din forståelse eller prishandling for å gjøre et utdannet gjetning Så lenge det gjettes er rett 50 av tiden, bør du tjene penger. Så lenge du klarer å faktisk holde fast ved 1 3 risiko for å belønne forholdet, bør du gjøre det bra. Det er problemet skjønt Hvis din handelspsykologi ikke er bra, vil du sannsynligvis ødelegge den viktigste delen av denne strategien, risikere å belønne forhold. Par og sprer. Parene du handler vil vanligvis bli bestemt av deres sprer. Det vanlige stoppet for denne strategien er 5-10 pips. Så du må handle par med svært stramt sprer seg for å være lønnsomt. Spredningen må inkluderes i stoppet. Med en to pip spredning, vil du ende opp med å ha en tre pip stopp på noen handler, som ganske enkelt ikke er levedyktig. Her er en liste over parene jeg handler med dette strategi. Det er selvsagt andre par med stramme spredninger Jeg holder meg til de ovenfor som de fungerer best for meg. Eksempler, eksempler. Okay, tid til noen eksempler handler. Disse handler er alle nylige, og de ble enten tatt av meg eller medlemmer av det avanserte kursforumet. Jeg er kommer til å prøve å skyte noen live trade videoer for denne strategien snart Når jeg gjør, vil jeg legge inn dem her. AUD USD korthandel 2015-07-07.AUD USD kort handel tatt på 2015-07-07 på rundt 7 20am britisk tid. Dette var en veldig enkel oppsett som dannet på et sterkt område av motstand Du kan se klare hopp fra 0 7485 området i løpet av ti timer Disse studsene viste meg åpenbar motstand i området Prisen brøt slutt over motstandsområdet og motstanden ble støtte Det var faktisk en mislykket handel her som jeg vil diskutere senere. Korthandelen ble tatt etter at prisen brøt under 0 7485-støtteområdet Etter pausen drev kjøpere tilbake 0 7485 og prøvde å lukke over det. Det faktum at kjøpere kunne ikke nær over 0 7485 indikerte at selen rs var i kontroll over prisen og at bearish trend ville fortsette. En kort handel ble inngått på 0 7482 kl 07.00 UK tid Stoppet var 7 pips og målet var 21 pips. Som du kan se målet ble lett møtt Handelsmålet ble utvidet med 4 pips til 25 pips, da det var stor fart. Den samlede risikoen for å belønne for denne handelen var 3 57, som er over minimum 3.Hvordan USD-korthandelen spilte ut. AUD USD lang handel 2015-07- 07. Denne handel utløste noen timer før handel over Oppsettet var bra, men handelen tok aldri av. Støtte - og motstandsområdet ble plassert på 0 7485 basert på de to første studseshowene i bildet for forrige handel. Når kjøpere brøt over motstandsprisen raskt dyppet ned for å teste området. Selgere kunne ikke lukke under området, så en lang ble oppgitt på 0 7488 ved 5 50am. Handelsmålet var 21 pips og stoppet var 7 pips. Denne handel forblev åpen for over en timen, men i sluttprisen droppet og slo stoppet. AUD USD lang handel tatt på 2015-07-07 på rundt 5 50am britisk tid. Kan jeg ha gjort noe annerledes for å redde meg selv fra å ta 7 pip tap på denne handelen Kanskje jeg kunne ha, men det spiller ingen rolle. Nøkkelen til å handle denne strategien er å bare ta handelen og la det gå ut Lukk ikke handler tidlig og ikke utvid dine stopp Hvis handelen mislykkes, spiller det ingen rolle, alt som betyr noe er at du opprettholder minst 1 3 risiko for å belønne forholdet. Hvis du tar hundre handler med denne strategien og mislykkes 60 av dem vil du fortsatt være lønnsomt, ta en titt .60 handler x -7 pips tapt -420 pips 40 handler x 21 pips vunnet 840 pips vunnet 840 420 420 pips opp. Dette er grunnen til at det er viktig for å opprettholde en risiko for å belønne forholdet på 1 3, og dette er grunnen til at tap som den ovenfor overhenger ikke. Fremdrifts Forex handler ikke om å være riktig, det handler om å være lønnsomt. La oss se på et annet nylig eksempel. USD CAD kort handel 2015-07-24. Dette siste handelseksemplet illustrerer virkelig hvorfor denne strategien kan være psykologisk vanskelig. Det viser også y ou hvorfor du må holde deg til 1 3-forholdet, uansett what. USD CAD korthandel tatt på 2015-07-24 på rundt 6 20:00 UK time. As du kan se, var handelen åpen i bare 10 minutter før pris tilbakekalt til posten Hvordan håndterer du denne situasjonen Fryser du og avslutter Du bestemmer deg rolig, handelen er ikke lenger god og avslutter. Du holder handelen Du må stole på prisanalysen og holde fast i forholdet 1 3 Handler som dette er ganske Vanlige handler vil ikke alltid slå målet ditt innen 20 minutter. Du må være forberedt på å vente det noen ganger. Stopp og mål. Stopp og mål er ganske enkle. Generelt er mitt stopp 5 pips og mitt mål er 15 pips. Hvis et par beveger seg rask og en 5 pip stopp er for stramt, jeg kan utvide mitt stopp til 10 pips og mitt mål til 30 pips. Mål og stopp er den mest subjektive delen av denne strategien. Du bør holde fast på en 5 pip stopp og 15 pip målet når du første start Når du blir kjent med strategien, vil du forstå når du skal bruke en litt stor r mål og stop. Jeg vil legge til en spørsmål og svar seksjon til denne uken Du bør nok vente til spørsmålene og svar delen er opp til å stille spørsmål ved denne strategien. Joined juni 2012.Re Bob Volman Price Action Scalping. No handler for meg i dag, men det var noen hoppet over. S Hoppet over IRB-oppsettet Diagrammet starter med en liten nedtrend, hvorpå tyrene går inn i 4 pip over 80-nivået Etter en falsk pause på 20EMA, klarer oksene å bringe priser innen 3 pip av 1 2300 nivået De prøver tre ganger å angripe 00 sone 1,2,3, men de feiler. Vi kan tegne en linje med disse tre toppen, men vi har ikke mye bunnbarriere ennå. Etter den trippel toppen begynner bjørnene å bøye sine muskler. Ta prisene ned på 80-nivået, ta ut tidligere støtte. Bullene er ikke ferdige ennå, og de betjener bjørnen en falsk pause. 4 Bjørnene holder kort på lavere og lavere nivåer mens oksene kjøper på samme nivå av støtte 5 og 6 Noe s må gi hverken oksene r ealize de mister at bjørnen blir kalde føtter og mislykkes på brystet nederste barriere jeg ble ganske overrasket da oksene klarte å komme seg ut av det klemme jeg var klar til å handle pause i bunnbarrieren Men etter at oksene klarte å unnslippe Jeg tok meg raskt til en nøytral visning. Jeg var ikke sikker på hvem som vinner, så da dette oppsettet ble dannet valgte jeg å hoppe over det. S2 og S3 Hvis dette området hadde dannet seg noe annet sted, hadde jeg nok tatt disse handler jeg hoppet over denne perfekt bra intervallet fordi jeg finner handel rett under et 00-nivå for å være vanskelig Jeg har blitt brent noen ganger før Dømmer etter den langsomme prishandlingen tidligere, trodde jeg ikke at tyrene ville kunne bryte 00-nivået med hell . Vil det være lettere for dere at Gals skal lese om jeg hadde analysen min på diagrammene, selv som Kalp gjør. Er Bob Volman pris Action Scalping. Som god analyse der BLS, jeg er også forsiktig på de runde nummernivåene og foretrekker å vent å se om det er noen følge gjennom ytterligere bekreftelse før du setter handel på. Jeg personlig liker kommentarene dine separat til diagrammene som du skriver litt som Bob, som er flott, og det kan bli rotete hvis du legger alt på et diagram. Sist redigert av Kalp 9 juli 2012 kl 7 18.00. Re Bob Volman Pris Handling Scalping. E1 Denne andre bryteoppsettet virket ikke trenden Trenden var bearish og tilbaketrekningen trakk seg tilbake om 60 av den siste svingen ned Prisene stanset under 20EMA perfekt. Det eneste å bekymre seg om var mulig støtte i 60-området, men siden det ikke var synlig på diagrammet, valgte jeg å ignorere det. S1 Dette BB-oppsettet var fint, men siden det var en mothandel, valgte jeg å hoppe over det. Jeg kunne ikke se noen overbevisende ledetråder i diagrammet som foreslo trenden, reverserte ingen klare reverseringsmønstre. S2 S3 Denne SB-konfigurasjonen selv hvis det er fint, men betingelsene virker ugunstige for meg. Prisene går om lag 46 av den siste svingen til den første tilbaketrekningen, rett inn i den tidligere støtten slått motstand fra kvarteret på S1 Den ugunstige delen av denne handel var synlig kartstøtte grønn linje Mine bekymringer ble forsterket da prisene brøt gjennom den grønne linjen og straks trakk seg tilbake, noe som førte meg til å hoppe over S3 og DD-oppsett. M1 Prisene sprang av et nivå på støtte etter 40 pip nedover, flytte 1 og fortsatte å danne en mini dobbel topp 2 og 3 Det er ikke mye å gjøre av denne prisen handling til en annen bunn dannet 4 Dette er en veldig merkbar dobbel bunn ting blir interessant Jeg begynner umiddelbart å lete etter counter trend muligheter etter at falsk pause F Hvis prisene kan holde seg rundt 80 nivå og sakte lage en klemme vi vil ha en god motstrid RB oppsett Ting gjorde ikke trene på den måten, men jeg var fortsatt ute etter en lang handel selv etter at prisene begynte å flytte vekk fra 80-nivået Jeg begynte å bli distrahert fordi prisene ikke ville gå meg, jeg ble lei Jeg merket ikke at oksene klarte ikke å teste 80-nivået til pip 5 og jeg la ikke merke til dette IRB-oppsettet skjema Med tanke på at tyrene ikke klarer å holde presset på bjørnen, tror jeg å ta denne pause var det riktige å gjøre, til tross for den fremtredende dobbelte bunnen, har vi trenden på vår side. Jeg tror dette eksemplet illustrerer en av Volman s poeng Veldig bra, vi bør ikke forvente noe fra markedet. Alle forventninger er skyen din dømmekraft og blinde deg for andre muligheter. Vi bør holde et åpent sinn mens vi handler fordi noe kan skje.-5 5 pip for meg i dag. En ting jeg liker å merke seg er at jeg ikke alltid utarbeider dette mye mens jeg handler, selv om jeg prøver. Det meste av min analyse er gjort i ettertid, noe som gjenspeiler kjedsomheten og distraksjonen fra markedet på tidspunktet for handel, dårlig, jeg tror å prøve Å skape en fortelling av nåværende og overordnet prishandling bidrar til å holde meg fokusert og hjelper meg å se hele bildet tydeligere. Det som noen ganger kan se ut som en aimløs prishandling, vil faktisk ha mange nyttige ledetråder når det gjelder mulig retning hvis Jeg tar bare for å se etter dem. Tråd Boken Forex Price Action Scalping av Bob Volman. Originally Posted by sean1963.I ville sette pris på innspill fra erfarne handelsmenn om denne boken. Jeg har lest det et par ganger, og jeg er klar for noen tilbakemeldinger. Han kan jeg finne en enkel scalping methos som jeg kan handle NY åpent på daglig basis. Denne boken ser ut til å ha fortjeneste og jeg har lest mange forskjellige innlegg på forumene. T Den vanskeligste delen jeg finner er faktisk å tro på input mottatt fra forskjellige handelsfolk. Jeg er ikke hellbent på denne metoden, men det ser ut til å ha noen seriøse fordeler. Vennligst gi meg kommentarer og eller forslag til hvordan du kan fortsette i min søken for å finne en lønnsom stil. Jeg har ikke lest boken, men stor observasjon så langt som å tro på innspill mottatt fra forskjellige handelsfolk. Det er ikke at andre handelsmenn ikke vet hva de snakker om, men i noen tilfeller er det sant, men for det meste fordi det i handel er aldri en alltid gjør dette eller alltid gjør det eller aldri gjør dette eller aldri gjør det Det du re blir igjen i de fleste tilfeller er meninger basert på handelsmenn personlig forspenning, situasjon og erfaring. Hva du trenger for ikke bare å ha mer positive erfaringer i det lange løp enn negativt, er evnen til å se på hva er faktum, mening eller BS basert på informasjonen på hånden Du kan gjøre dette ved å lære grunnleggende og praktisere, øve og øve. Å skalpe spesielt er det mange måter å skalpe handel. Noen bruker flere indikatorer enn andre, noen bruker forskjellige tidsrammer , flere tidsrammer Alle handler IMO har disse delene Bevegelse oppover eller sidelengs Momentum sterk, svak eller flatcykel som begynner midten eller slutten tidligere støtte - og motstandsnivåer Det er ikke problemet, problemet er at alle kan måles mer enn en måte. Hva du trenger å finne ut hva er den beste måten for deg Du gjør det ved å gjøre det du gjør med å stille spørsmål, lese innlegg, searh utube stor hjelpesøk google Jo mer du gjør det i begynnelsen jo lettere blir det b e å gjøre avgjørelser basert på faktaalternativer og plukke minst av ondskapene Prøv det, og du vil se de forskjellige utube-videoene du får når du søker scalping forexmarkeder. Lykke Gp. Originally Skrevet av sean1963.Jeg vil sette pris på innspill fra erfarne forhandlere om denne boken. Jeg har lest det et par ganger, og jeg er klar for noe tilbakemelding. Heldigvis kan jeg finne en enkel scalping methos som jeg kan handle NY åpent på daglig basis. Denne boken synes å ha fortjeneste og jeg har har lest mange forskjellige innlegg på fora T Den vanskeligste delen jeg finner er faktisk å tro på innspill mottatt fra forskjellige handelsfolk. Jeg er ikke helvete på denne metoden, men det ser ut til å ha noen seriøse fordeler. Vennligst gi meg kommentarer og forslag til hvordan du går videre i min søken etter å finne en lønnsom stil. Sean Bob Volman hans bok er en av de få handelsbøkene som har fått plass på bokhyllen min. Ifølge Mike Bellafiore er de mest konsekvente handelsmenn, de som mestrer hodebenshandel. essful er ikke basert på en metode, men en dyp dyp forståelse, følelse av markedet som gir deg indikasjon på hvilken metode som arbeider der og da Så ordet fleksibilitet til markedet er et nøkkelord. Du nevner at du har lest boken et par ganger til forstå, en slik bok krever mye arbeid å forstå Svaret kan ikke gis i et forum, bare etter utallige timer foran skjermen gir deg den riktige dype forståelsen som svært få er i stand til å ta det harde trinnet. Opprinnelig postet av torulf39.Hey Sean Bob Volman hans bok er en av de få handelsbøkene som har fått plass på bokhyllen min. Ifølge Mike Bellafiore er de mest konsekvente handelsmenn, de som mestrer hodebunnshandel, er ikke basert på en metode, men en dyp dyp forståelse, følelse av markedet som gir deg indikasjon på hvilken metode som jobber der og da Så ordet fleksibilitet til markedet er et nøkkelord Du nevner at du har lest boken et par ganger for å forstå, en slik bok krever mye arbeid til deg nderstand Svaret kan ikke gis i et forum, bare etter utallige timer foran skjermen gir deg den riktige dype forståelsen som svært få kan ta det harde trinnet. Jeg vet ikke Mike, men jeg er enig med uttalelsen 100 My beste handler jeg vet jeg vil slå mitt mål før jeg noen gang til og med inn i markedet Det er virkelig om å være i sonen Og tar mye tid på skjermen og markedsundersøkelse å mestre Det er derfor de mest ettertraktede handelsmenn feiler fordi de tror det er snarvei eller noen hemmelig kombinasjon av indikatorer som vil hjelpe dem.

No comments:

Post a Comment