Thursday 2 November 2017

Max Trading System Tiger


MAX Trading System. Cynthia s Signal Entry Stopp scalping system Dots-Guppy-m5.Cynthia s Signal Entry Stopp scalping system Dots-Guppy-m5.With denne scalping system variasjon brukes et 5-minutters diagram i stedet for en 15 les mer. Bollinger Bands Reversal med Platinum. Bollinger Bands Reversal med Platinum. Bollinger Bands Reversal med Platinum er en klassisk reverseringsstrategi noensinne grønt Hovedfunksjonen i read more. Kwu Forex Trading System. Kwu Forex Trading System. Forex Trading System Kwu V 2 tidsramme 15 min eller høyere Valuta par noen les mer. Key Points Trading System. Key Points Trading System. Currency Pair majors Tidsramme 15min1 Det er et markedsmønster du kan utnytte til morgen reversering les mer. Review Besøk site. Greetings, All, 04FEB2016. Ved å skrive dette, hevder jeg ikke å være en dyktig handelsmann, men heller et arbeid pågår. Jeg begynte å trene meg selv i en ny karriere som en Forex-handler for rundt 8 år siden, og jeg ble med i Max Trading System for trening veiledning for 2 år siden jeg har brukt tusenvis av dollar på andre metoder indikatorer roboter mentoring hittil, men de beste pengene jeg har investert kom da jeg registrerte meg MAX Trading System i deres Primer kurs 200 på den tiden. Ved første møte oppdaget jeg at MAX-personellet var menn av integritet, men jeg var motvillig til å våge mye for å la dem bevise det. Heldigvis lærer de systemet i faser eller trinn. Den første er deres Primer-kurs På grunn av den lave prisen bestemte jeg meg for å registrere denne beslutningen var det aller beste jeg har gjort om min nye karriere, fordi det viste meg to viktige ting 1 De skyter rett Etter min mening bør MAX referere til MAXIMUM Integrity, men i deres sinn gjør det ikke 2 De regelbaserte metodene fungerer og fungerer svært godt. Siden da har jeg kjøpt tre andre MAX-kurs, men beklageligvis studerte og praktiserte jeg ikke handel i den grad det var nødvendig for å lykkes. For å lykkes må studenten gjøre arbeidet med å studere prinsippene og praktisere reglene i den grad det underbevisste sinnet har dem registrert som reflekshandlinger Som vi alle vet at det ikke er gratis lunsj Hvis du er villig til å ofre tid og krefter for å lære og bli dyktig i dette karriere, vær så snill og gjør deg selv en tjeneste ved ikke å registrere deg. Den fokuserte opplæringen og øvelsen har vendt en bryter i tankene mine For tre uker siden kom jeg endelig til det punktet hvor jeg var villig til å risikere amerikanske dollar igjen i en live Forex trading konto jeg har handlet 4 andre betydelige kontoer ned til ubrukelige nivåer nær null som en del av min undervisning. Men de psykologiske aspektene som skaper følelsene forbundet med frykt for å miste, frykt for å gå glipp av, grådighet og over-trading har vært veldig vanskelig å håndtere i mine få uker med siste Forex trading experience. Week 2 den andre uken i 2016 mistet jeg 20 på mitt innskudd i uke 2 fordi jeg ikke klarte å følge det jeg hadde lært og praktisert på grunn av følelser Også jeg overhandlet som en pistolslinger, skyting på alt som flyttet og drepte min egenkapital i prosessen Uke 3 Jeg lagde tilbake uken 2 tap pluss en ekstra 19 gevinst Den eneste tapende dagen i uke 2 var mindre enn 1 igjen, på grunn av ikke å følge reglene Uke 4 Min konto balanse droppet 5 skytespilleren dukket opp igjen Uke 5 Med en dag til å gå i uke 5, den nåværende uken, er min egenkapital opp 29 over uke 4. Så langt har jeg hatt en taper uken og totalt 5 tapende dager og har begynt å bli mer vellykket å beskytte mot pistollingeren over handel, frykt og grådighet jeg har vunnet og mistet noen slag og er foran økonomisk, men resultatet av krigen må bestemmes neste år om denne tiden. mine tapende dager resulterer mest Y fra handel på følelser, i stedet for regler, overfører hundrevis av profittpenger i prosessen De psykologiske aspektene har vært STØRSTE PROBLEMET for meg Da jeg kan overvinne dette fremover, vil jeg nyte en mye jevnere egenkapitalkurve Så langt , kurven er ganske hakket, men viser en fin oppadgående trend. Og nei, jeg jobber ikke for MAX og MAX personell har ikke gitt meg noen hensyn til hva jeg har skrevet her, husk MAX Maximum Integrity. Hvis du er helt engasjert og villig å gjøre jobben, og du skjønner at det kan ta mange år, som å være dyktig i et annet nytt karriereoppdrag, er jeg sikker på å anbefale MAX-Primer-kurset til deg som inngangstrinn i å lære MAX-handelsmetoden. Gitt gjennomsnittlig intelligens , det vil fungere for deg hvis du er forpliktet og gjør jobben. Tråd MAX Trading System. MAX Trading System. Jeg har vært på jakt etter et system for en stund nå, og jeg har funnet noen som jeg virkelig liker på dette nettstedet, men jeg er fortsatt en noob så jeg virkelig vil se hva noen andre alternativer er, se om det er noe som kan forbedre på mine, så langt små suksess. Mange synes å anbefale Tiger MAX Trading System jeg har lest anmeldelser av noen som elsker systemet og si det er det beste systemet som er tilgjengelig, men andre som sier det er fullstendig bortkastet tid. Så jeg lurte bare på om noen her har hatt noen erfaring med systemet de kunne dele. Har det virkelig en 90-vinnende rente som de hevder jeg trodde det hørtes litt latterlig, men det ville være interessant å høre fra noen som har testet dette for seg selv. Og for alle som har brukt den, hva slags månedlig prosentvis avkastning har du sett med systemet så langt. Sist redigert av fxpips88 06-28-2012 kl 10 13.Join Dato Okt 2016 Innlegg 1.Jeg ser at dette er et gammelt innlegg, men jeg starter opplæringen med primeren og jeg synes det er fantastisk så langt Vel verdt det. De gir primeren som en kampanje på FPA og hvis du virkelig vil ha avansert opplæring, kan du bu y de others. Similar Threads. By icycloud i forumet Free Forex Trading Systems. Last Post 05-11-2013, 06 53 AM. By GirlsCantTrade i forum Newbie Island. Last Post 08-04-2009, 05 10 AM. By tymen1 in forum Newbie Island. Last Post 06-30-2009, 04 02.By tymen1 i forum Newbie Island. Last Post 05-23-2009, 12 11 PM. By twtrader i forumet Free Forex Trading Systems. Last Post 12-03- 2008, 11 45 PM. Tags for denne Thread. Posting Tillatelser. Alle klokkeslett er GMT -4 Klokka er nå 07 26 AM. Les mer Hvordan handle Forex Er Begynnerens Guide til Forex Trading Din beste kilde til Forex Education på nettet . Copyright 2005-2015 LLC Alle rettigheter reservert. Du må forvente ting av deg selv før du kan gjøre dem.

No comments:

Post a Comment